Hoe retourneer of ruil ik mijn bestelling?

> Stap 1 – Retour/ruilen aanmelden 
Stuur een e-mail naar [email protected] Vermeld hierin je ordernummer, de producten die terugkomen en de reden van retour. Wil je een product ruilen? Vermeld dit dan ook in je retouraanmelding. Wij zullen het product voor je reserveren mits er voorraad is en bij ontvangst van retour opnieuw toesturen.

> Stap 2 – Retour opsturen
De items dienen binnen 7 dagen na ontvangst ongeopend en in originele verpakking retour te zijn gekomen op het volgende adres:

Puur Wellness Amersfoort
Woestijgerweg 135c
8317SE Amersfoort

> Stap 3 – Creditnota
Als het product aan onze voorwaarden voldoet zullen wij overgaan op terugbetaling van het aankoopbedrag. Zodra wij jouw bestelling hebben ontvangen zorgen wij dat je binnen 14 werkdagen een creditnota ontvangt en dat het geld terug wordt gestort op de rekening waarmee is betaald.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

  • Het artikel dient binnen 7 dagen na ontvangst retour bij ons te zijn binnengekomen
  • De artikelen moeten in originele staat verkeren inclusief verpakking
  • De artikelen mogen niet zijn gebruikt!

Kan ik mijn bestelling retourneren in de salon?
Ja natuurlijk! Je mag je bestelling retourneren in de salon. Stuur een e-mail naar [email protected] Vermeld hierin je ordernummer en dat je de bestelling wilt retourneren in de salon. Dit kan op onze Zaterdag ochtend inloop van 10:00 uur tot 13:00 uur of door hiervoor een afspraak te maken, aangezien we veelal bezig zijn met een behandeling. Let op: wij geven geen geld terug, maar storten het geld binnen 14 dagen terug op de rekening waarmee is betaald.

Wat zijn de kosten voor retourneren?
Je bent als klant zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. De kosten hiervan zijn afhankelijk van de verzendmethode die je kiest. De reguliere pakketpost van PostNL is €6,95. Zonder bewijs van verzending met Track & Trace code worden zoekgeraakte retouren niet terugbetaald.