Verzending:

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een email met trackinginformatie zodat je de bestelling kunt volgen.

Mits het product op voorraad is verzenden wij de bestelling op maandag, woensdag of vrijdag. Moet het product nabesteld worden, versturen wij het over het algemeen binnen 3 à 4 dagen. Wij zullen een status update geven via de mail.

Kosten verzending:
NL: vanaf 50,- gratis, daaronder 5,95

Bezorging via Fietskoeriers.nl:

Alle bestellingen worden via de bezorgoplossing van Fietskoeriers.nl bezorgd. Dit betekent dat onze pakketten in 33 steden op de fiets kunnen worden bezorgd. De buitengebieden neemt DHL als partner met elektrische auto’s voor hun rekening. 

Poging 1Poging 2Poging 3Poging 4Bij buren?
Fietskoeriers.nlDag 1: tussen 18:00 en 22:00Dag 2: tussen 18:00 en 22:00Dag 3: tussen 18:00 en 22:00Ja
DHL VandaagDag 1: tussen 18:00 en 22:00Dag 2: Afhalen bij DHL servicepunt óf zelf ander bezorgmoment of –locatie kiezenJa

Bezorgafspraak wijzigen:

Bezorging door Fietskoeriers.nl 
Wil je het bezorgmoment of –locatie wijzigen? Dat kan tot 18:00 uur op de dag van bezorging. Hiervoor bel , whatsapp , mail of chat je met de klantenservice van Fietskoeriers.nl. Houd hiervoor je trackingcode bij de hand.

Bezorging door DHL Vandaag
In het geval dat de eerste bezorgpoging mislukt kun je online een nieuw bezorgmoment en –locatie afspreken. Volg hiervoor de instructies in de email die je ontvangt, of op de niet-thuiskaart die in je brievenbus is gedaan.

Hoe retourneer of ruil ik mijn bestelling?

> Stap 1 – Retour/ruilen aanmelden 
Stuur een e-mail naar [email protected]. Vermeld hierin je ordernummer, de producten die terugkomen en de reden van retour. Wil je een product ruilen? Vermeld dit dan ook in je retouraanmelding. Wij zullen het product voor je reserveren mits er voorraad is en bij ontvangst van retour opnieuw toesturen.

> Stap 2 – Retour opsturen
De items dienen binnen 7 dagen na ontvangst ongeopend en in originele verpakking retour te zijn gekomen op het volgende adres:

Puur Wellness Amersfoort
Woestijgerweg 135c
3817SE Amersfoort

> Stap 3 – Creditnota
Als het product aan onze voorwaarden voldoet zullen wij overgaan op terugbetaling van het aankoopbedrag. Zodra wij jouw bestelling hebben ontvangen zorgen wij dat je binnen 14 werkdagen een creditnota ontvangt en dat het geld terug wordt gestort op de rekening waarmee is betaald.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

  • Het artikel dient binnen 7 dagen na ontvangst retour bij ons te zijn binnengekomen
  • De artikelen moeten in originele staat verkeren inclusief verpakking
  • De artikelen mogen niet zijn gebruikt!

Kan ik mijn bestelling retourneren in de salon?
Ja natuurlijk! Je mag je bestelling retourneren in de salon. Stuur een e-mail naar [email protected]. Vermeld hierin je ordernummer en dat je de bestelling wilt retourneren in de salon. Dit kan op onze Zaterdag ochtend inloop van 10:00 uur tot 13:00 uur of door hiervoor een afspraak te maken, aangezien we veelal bezig zijn met een behandeling. Let op: wij geven geen geld terug, maar storten het geld binnen 14 dagen terug op de rekening waarmee is betaald.

Wat zijn de kosten voor retourneren?
Je bent als klant zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. De kosten hiervan zijn afhankelijk van de verzendmethode die je kiest. De reguliere pakketpost van PostNL is €6,95. Zonder bewijs van verzending met Track & Trace code worden zoekgeraakte retouren niet terugbetaald.